Mi Diario Ennea





ASSALAMUALAIKUM,

Hai, semua <3 ya..
Cuti Sekolah 1minggu nie hanya duduk kat rumah dan bertemankan HomeWorks yg mengunung..
dah cukup seminggu pun xleh sipa siapkan lagi.. Haish.. camne nie?? =,= "Well, kalau dah cuti tu menghadap komputer pun xjalan jugakan??" adalah seorang hamba Allah tu cakap macam nie kat aku.. hurm.. aku buatlah!! tapi dah banyak sangta sangat!! 
Awal-awal cuti nie BFF aku kat PERAK ajak 'hang out' tapi parents aku x bagi.. pastu dia marah-marah aku bagai.. cuba faham sikit aku nie!! aku memang nak keluar dengan kau.. tapi dah x boleh nak buat macam mana? Yes! I Miss and Love you so much!! tapi tahan la dulu.. kenapa sampai nak marah-marah kat FACEBOOK bagai? kau kawan aku en? x nak lah Gaduh-Gaduh nie.. kita kawan bukan baru semalam tapi dah 3 tahun!! kita pergi mana-mana pun sama-sama kan? janganlah sebab x boleh 'hang out' dengan kau, kau nak gaduh segala... Ingat x janji kita dulu apa? nak Stay Up kan hubungan persahabatan kita nie sampai mati??? Ingat Tak?? I am Sure kau ingat!! Luckily, kita gaduh kejap je! kalau x mungkin x bertegur dah kan? AKU SAYANG KAU SANGAT-SANGAT NURUL NADIAH MUHD NIZAM!!!! <3 always and forever!! Tahu tu?? 
Cuti nie jugak.. aku ber'chatting' dengan BFF aku kat SELANGOR gak nama dia NURUL SYAFIEQAL AMIRA.. dia stay up kan mata dia dari jam 1.30 pagi sampai subuh la senang citer..hehe :P macam-macam kitaorang cerita!! selama seminggu kitaorang buat macam tu.., tahu? dia cerita tentang sekolah baru dia iaitu MAKTAB RENDAH SAINS MARA, ALOR GAJAH!! dia cerita macam dia Happy sangat je dekat sana.. well, bagus la kalau kau seronok.. aku akan sentiasa doakan kebahagiaan kau, sayang!! tapi hari sabtu malam ahad last kitaorang 'chatting' untuk kali nie sebab ahad petang ahad dia dah balik asrama and aku pun balik asrama gak.. pepehal pun!! keep in touch ye!!
Jadi tu baru cerita pasal kawan.. belum masuk family lagi..huhu..
well, dengan family dah lepas rindu dah!! 3minggu x jumpa akhirnya dibalas dengan seminggu je.. :'( kira ok la tu dari x jumpa langsung an?? seminggu tu la aku gaduh, nangis, merajuk, ketawa sampai nak keluar anak tekak dengan family.. tapi normal la tu untuk sebuah family an?? tapi banyaknya gaduh la..hehe.. adat la.. adik beradik gaduh.. baru kecoh rumah..huhu.. tapi.. balik nie rasa macam lain macam sikit la.. parent aku macam dah x layan aku sangat.. kalau dulu x.. aku balik seminggu nie je aku rasa family aku lain.. macam ignore aku atau perasaan je? yelah dah 3 minggu aku tinggalkan rumah aku.. actually masih dalam mood sedih nie.. ayah aku macam x kisah je tentang aku.. if aku nak apa-apa mesti susah dia nak buatkan..  mak aku lak lau aku gaduh dengan siblings yang lain bukan nak back up even aku betul pun!! siblings yang lain gaduh semua dia back up tp AKU!!!! X sama sekali!! kenapa dah lain layanan diaorang kat aku, hah? ke aku je yang touching bagai? erm...... ntah la.. hopefully hari nie (18/03/2012) diaorang ok.. aku dah la nak balik asrama balik nie.. nanti aku x fokus kat study lak lau diaorang buat aku macam nie..
Hari nie (18/03/2012) dah cukup seminggu aku cuti.. petang nanti get ready nak balik je la.. hurm.. leh jumpa someone!!! yay! yay! miss HIM so much!! x tahu la dia rindu aku ke x... entah-entah aku je yang rindu dia segala..hehe..*blushing2*
aku ada cerita kan yang aku dah tukar sekolah? lau x tahu boleh klik nie link... sorry kalau blog nie x ada story sangat cause aku busy sangat! balik sekolah nie ada Pembentangan BM, latihan lempar cakera untuk peringkat daerah, DEBATING practise and so on.. so pack sangat-sangat jadual lau ada masa nak online pun x akan sempat nak menghasilkan karangan untuk blog nie..haha..
and finally, hope semua perkara berjalan dengan lancar hari nie.. Amin.. 
ok lah.. no more story.. says good bye dulu.. bye2!!

Newer | Older

Welcome

Hello, Welcome to my Online Diary. Do not copy anything. Sorry for very bad languages writing. Don't use harsh words here. Please be nice. Do visits my blog again. Thank You. With Love, Dya Zaed.

Follow


❤ Dya Zaed Copyright ❤